Wall to system który zastosować możemy jedynie w sytuacji, gdy pewni jesteśmy tego co zrobi nasz przeciwnik w następnej rundzie.

System wall stosowany jest tylko przez drużynę broniącą. Aby użyć ściany powinniśmy być pewnie następnego posunięcia przeciwnika. Jeżeli będzie inaczej zazwyczaj konsekwencją jest przegrana runda. Skąd możemy się dowiedzieć co zrobi przeciwnik ? Czasem jest to przeczucie a czasem łatwo można zorientować się jakiej taktyki używa nasz oponent po poprzednich rundach. Aby zastosować ten system musimy mieć dobrze uzbrojony team ( przydaje się AWP a i shotgun potrafi być bardzo pomocny ). Ustawiamy się grupkach naprzeciw wejść ( osoby z karabinem snajperskim mogą stanąć dalej od reszty grupy ). Ważne jest aby nie skanować ścian gdy słyszymy przeciwnika gdyż eliminuje to efekt zaskoczenia. Po wejściu oponenta od razu eliminujemy go. Strzela cała grupa co daje efekt natychmiastowej śmierci wroga. System ten pozwala wygrać rundę bez straty sprzymierzeńca. Jeżeli wejście jest szerokie zdecydowanie polecam użyć 2 lub 3 granatów dymnych. Należy unikać przeładowywania w tym samym czasie oraz zmiany pozycji. Bound to system który pozwala opanować dwa miejsca docelowe jednak wymaga wyczucia czasu. Cała runda musi przebiec bardzo sprawnie by w żadnym momencie nasz przeciwnik się nie spodziewał, że właśnie jest dość sprytnie oszukiwany. System ten używany jest tylko na mapach typu de_xxx z dwoma bombside’ami. Musimy podzielić się na 2 drużyny, dwuosobową oraz trzy osobową. Drużyna 3 osobowa musi sprawić wrażenie jakby była pełna (dużo granatów znacznie pomoże) oraz musi starać się mocno walczyć o jedno z miejsc do podłożenia bomby. W tym samym czasie druga drużyna udaje się w prawdziwy cel danej taktyki i czeka chwilę w dobrym ukryciu. Jeżeli team przeciwny podzielił się na oba bombside’y to przy zmasowanym ataku zapewne udadzą się na pomoc towarzyszom a przynajmniej stracą czujność. Grupa druga wykorzystuje to i podkłada bombę. Uwaga ! Do tego aby ten system gry miał sens nasza drużyna musi dobrze opanować „sztuczny tłok” czyli sprawianie wrażenia, że dane miejsce atakuje więcej graczy niż to ma miejsce w rzeczywistości. Odpowiednie wybranie czasu na atak drugiej grupy to klucz do sukcesu. Musicie wykorzystać mniejsze skupienie oponentów. Tomb rider od razu budzi skojarzenia z inną grą niż Counter Strike jednak nazwa nie jest przypadkowa. System ten wymaga bardzo dużej wprawy w podsadzaniu. Zarówno zwykłym jak i schodowym gdyż zazwyczaj najlepsze miejsca na jego wykonanie są dość wysokie. System ten wymaga wcześniejszego przygotowania oraz ustalenia kto, kogo i gdzie podsadza by uniknąć straty cenny sekund. Dodatkowo nie na każdej mapie możemy go wykonać. Mapa musi posiadać większe skrzynki, beczki i tym podobne przy wejściu na wybrane przez nas miejsce. Po zaczęciu rudny biegniemy pod te skrzynki jednak musimy unikać zauważenia oraz usłyszenia. Podsadzamy osoby na skrzynki (jeżeli są dwie skrzynki i podsadzamy dwie osoby to robimy to na ustalony znak). Osoba która jest na górze musi korzystając z elementu zaskoczenia wyeliminować wroga. Mimo iż sposób wydaje się dość prosty to jego skuteczność jest dość spora. Musimy jednak pamiętać, że podsadzenie musi się udać już za pierwszym razem, w przeciwnym wypadku możemy zostać łatwo zauważeni i system staje się bezużyteczny na najbliższe kilka rund. Jeżeli team posiada ulubioną mapę to opanowanie tego rozegrania na niej daje sporą przewagę.

Warto zobaczyć

Nasze propozycje